fredag 23 november 2007

Ny dator

Det var ju ett tag sen och anledningen är att min gamla dator är och förblir död. Så nu sitter jag här och skiver på min nya dator. Har väl inte riktigt än hunnit kolla över vad som finns. Varken tiden eller orken finns till det just nu.

Annars har det inte hänt så värst mycket. Sara har vait förkyld igen och Albin har haft sina underbara svinkoppor ännu en gång. Ja jippie vad jag älskar när barnen är sjuka........... Skämt o sidå, det är svintrist. Men vi andra har klarat oss skapligt.
Sara för övrigt har lärt sig en hel del nytt som att sitta helt själv utan stöd och hon kan ställa sig upp nu. O hon är knappt ett halvår.....

Nä ni det känns som jag har en begynnande magsjuka måste springa illa kvickt nu!!!!!!!!!!!


Hej så länge.......

Inga kommentarer: