lördag 15 december 2007

Lite uppdatering


Dags för lite uppdatering så här innan jul.


Det har väl inte hänt så värst mycket, men nåt ska man väl skriva. Det har varit fullt upp med avslutningar på babysim och plask&lek. Lite trist nu får vi vänta till nästa år, Albin har tyckt att det har varit jättemysigt att få ha mamma för sig själv en stund på torsdagarna. Lilla Sara har oxå älskat att få bada en gång i veckan, nu har hon ju lärt sig att simma själv med armringar. Min lilla tjej håller på att bli stor :-) Snart tror jag hon kryper för hon ställer sig i krypställning och gungar ett tag innan hon faller i golvet. Och Albin har lugnat sig lite på envisfronten, men jag kan nog va säker på att han snart kommer in i en annan kul fas...........


För ett tag sen flyttade jag och sambon ut i vardagsrummet så att Sara skulle få sova i lugn och ro utan att vi störde henne när vi gick och la oss. Men nu ikväll har vi testat en annan grej genom att flytta in Saras säng till Albins rum. Vi får väl se hur det går. Hittills har det gått bra men det är ju inte morgon än så imorgon vet jag mer.


Just det vi var ju uppe på ÖF och fotade barnen förra veckan och i torsdags kom bilderna. Vilka bilder säger jag bara. Är helnöjd med dem.
Bilden uppe till vänster är en av bilderna.
Det tråkiga just nu är att tre av fyra möjliga i den här familjen är på nåt sett sjuka. Gemensamt har vi förkylningssymtom. Den ända som inte är sjuk är sambon. Typiskt att det alltid är jag som får ta över barnens sjukdomar........
Ja ja nog gnällt. Är i vilket fall som helst klar med julklapparna, det är bara att handla julmaten kvar och det var inte så värst mycket.
Nä nu ska jag ta och släcka ner för att gå och hålla sambon lite sällskap vid tv:n.
Over and out!


Inga kommentarer: