måndag 31 december 2007

Sista dagen på året

Så var det sista dagen på det här året och vad har hänt i mitt liv.
Jo jag har jobbat några månader, sen fick jag barn igen och nu är jag hemma. Det har inte hänt så värst mycket om jag ska vara ärlig. Det skulle ha hänt mer som aldrig blev av. Som att sälja min bil eller måla om huset. Lite trist att det aldig hände, men vi får väl hoppas att det sker under det kommande året. Ser fram mot att få ett nytt sovrum och ett nytt badrum, vi ska nämligen renovera vår källare och det har redan startat genom att sambon har rivit en vägg. Så vi är ju på god väg iaf.

Nog tjatat om det........


Tiden går så himla fort när man har barn, A blir 3 år i april och S blir 1 år i juni. Undrar vart tiden har tagit vägen, tycker det inte är länge sen som vi fick A. Jag börjar jobba i augusti hoppas jag iaf. Måste bara prata lite med min chef först.


Nä det får bli ett kort inlägg. Måste kolla vad stortroll gör, han är faktiskt vaken och vi får väl se om han orkar se raketerna senare.

Ps. Nu är vi skapligt friska iaf.

♥GOTT NYTT ÅR♥

Inga kommentarer: