tisdag 1 april 2008

Mmmmm vårväder, me like!



Ja idag har det varit ett underbart väder ute. Jag och barnen passade därför på att var ute en stund på förmiddagen. Jag hade desutom lovat A att vi skulle ta fram hans cykel, så det gjorde jag och jag passade på att gräva fram min egna cykel och serva upp den lite. I fredags var vi och köpte en cykelbarnstol så att vi kan ta några härliga cykelturer med S oxå. S föresten tyckte det var supermysigt att sova i vagnen ute så hon sov en bra stund där. Skönt för då kunde ju jag hålla på med lite annat.






Min förkylning är snart borta vilket är skönt, så nu hoppas jag att den inte dyker upp än på ett tag.



Så här såg det ut för en vecka sen, all denna snö kom på en och samma dag!



Och så här såg det ut igår. Idag var all snö borta från gräsmattan.

Igår för övrigt var och hälsade på några vänner i "Viken", jättetrevligt som vanligt var det och A pratar hela tiden om sin kompis O. När vi kom hem undrade han när han fick leka nästa gång med O och det blir nog snart hoppas jag.

Nästa vecka fyller buspojken A 3 år! Tänk vad tiden går fort tycker det inte var länge sen som han var en liten bebis. S den rara blir 10 månader imorgon och hon håller på att träna sig på att gå. Det går inget vidare just nu men snart så. Ja just det hon sover HELA natten nu. Hur skönt som helst.

Nä nu nu svamlar jag en massa goja så det är väl bäst att släcka ner här och låta tösabiten sova i lugn och ro.

♥Ha det bäst, flodhäst♥

Inga kommentarer: