onsdag 22 oktober 2008

Hello

Ja det var visst ett tag sen. Men tiden går så himla fort och inget får man gjort här hemma, känns det som iaf. Vi har numera inget badrum på övervåningen utan det är ett tomt skal där just nu. Väntar på att Anticimex ska komma och titta för att sedan göra en bedömning vad som ska hända här näst. Tur är väl iaf att vi kan duscha och gå på toa i det nya badrummet i källaren, det är ju inte heller helt klart men det viktigaste är ju på plats. Ska ta och sparka mig själv där bak så det blir klart nån gång. Det är ju bara att dra in vatten till tvättmaskinen kvar, men för att rörmokaren ska kunna göra det måste vi ha satt fast ställningen till tvättmaskin/torktumlaren i väggen och det ska väl inte vara så himla svårt.... Det får sambon fixa, han skulle visst måla och lacka ställningen oxå. själv ska jag putsa kaklet från dammet som blir när man lägger fogen. Men just nu känner jag mig hängig, det kliar i halsen och stundvis gör det ont och det känns som om det är en rejäl förkylning på G. Barnen är för övrigt snoriga och lite febriga, men jag hoppas de mår lite bättre imorgon.

Just nu funderar jag på att göra mig ewn kopp thé med honung för at lena lite i halsen innnan jag går och lägger mig. Sambon är som vanligt på möte med Vargarna, hoppas han kommer hem snart så jag kan sova ordentligt. Sover asilla när jag är ensam hemma. och nu börjar jag bli väldans trött ser jag för jag stavar som en kratta och får ändra hela tiden.

Ja ja jag ska bättra mig och försöka skriva varje dag eller åtminstonde lite oftare.

Kram och god natt!

Inga kommentarer: