tisdag 28 oktober 2008

Sjuk




Idag är jag hemma från jobbet med feber och sen hostar jag tills jag spyr. Inte så roligt..... Inte nog med det så har min lilla son fått svinkoppor igen. Den här gången är det så mycket att vi var på vårdcentralen igår för att få pencillin. Och tro det eller ej, men vi fick träffa en doktor som konstaterade rätt snart att det var svinkoppor eller Impertigo på latin. Så hon skrev ut pencillin + att hon tog en odling på blåsorna för att vara helt säker på att han fick rätt sorts pencillin. Kors i taket!!! Annars brukar jag få bråka som sjutton för att få det jag vill ha på vår vårdcentral när det gäller barnen.


Och så här såg stortrollet ut igår

Sambon är hemma och vabbar med sonen idag och imorgon, sen är jag ledig från jobbet tors-fre och nästa vecka på mån-tis vabbar jag eftersom sonen inte får vara på dagis förens kuren är slut.

Nä ni gott folk, nu ska jag ta och ta mig lite Ipren och hostmedicin.

Over and out!



















1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Dålig på att uppdatera!!!!!!

Stackars liten