tisdag 27 januari 2009

Dagen som varit

Idag har det varit lugn här, jag och barnen har varit lediga hela dagen. Vi har hunnit med ett BVC besök med lilltroll så hon kunde få sin 18 månaders spruta, efter det åkte vi till mitt jobb och hälsade på sen åkte vi ut till Maxi och åt lite lunch på Mc Donalds (vet att det inte är helg). Vi hann med lite shopping oxå, det blev lite nya kläder till kidsen sen upptäckte jag att klockan var rätt mycket och vi var tvugna att åka till Sörping igen för vi hade klipptid till trollen. Så nu är båda två jättefina i håret:-). Själv ska jag på måndag för min lugg är under all kritik, den är på tok för lång och resten av håret ser ut som jag vet inte vad.
Ja just det! Det har varit hantverkare här idag och gjort klart än del som fogning och fallet i duschen. Därav att vi inte ville vara hemma. Egentligen skulle rörmokaren ha installerat toan här på övervåningen idag, men han är som vanligt aldrig i tid (om han ens kommer öht) så det får vänta till torsdag fm. F*n ta´n om han inte dyker upp då. Hoppas han installerar både toa och handfat då + att han ser till att jag kan ställa in tvättmaskinen där den ska så. Nu står den i pannrummet och bli skitig. Tror inte den mår så bra av att stå där...... Det som fattas för att den ska få flytta till sin rätta plats är vatten, annars finns allt förberätt.

Imorgon är det möte på jobbet, vi ska prata om hur vi lägger upp attacken nu när vi bara blir 7 st kvar på avd (vi är 8 nu). Jag ser ju inte fram emot det direkt, men jag kan ju inte påverka så det är bara att gilla läget. Men som sagt vi löser det nog vi som blir kvar. Kommer sakna att jobba med J som jag längtade efter att få jobba med innan jag började igen efter min föräldraledighet. Tur att hon "bara" är på den andra avd och inte slutade helt.

Nä ni jag ska upp aptidigt imorgon så det är väl bäst att jag släcker ner.

Natti natti!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Hoppsan 2 inlägg på samma vecka :-P
vad har hänt Maddiz?

hihi