lördag 31 januari 2009

Jag vet nåt som ingen annan vet......

Ja jag vet en sak som ingen annan vet och det tänker jag inte tala om idag. Men ha tålamod för den som väntar på nåt gott........ väntar alltid för länge!

Idag är det lördag och jag är ledig från jobbet. Skönt skönt... Idag har vi hela familjen varit i stan och veckohandlat samt varit på Bauhouse och handlat lite till toan på övervåningen som för övrigt går att använda igen. Jippie!! Nu ska vi bara sätta in lite nytt ljus för det är rätt mörkt nu utan lampa i taket. Men vi har köpt en ny idag samt lite andra grejor som behövs.

Här hemma har det varit lite sjukt de sista dagarna. Både stortroll och lilltroll var hemma från dagis igår och sambon han har visst också blivit drabbad av stora snor och feber sjukan så han var hemma både torsdag och fredag. Själv är jag, tro´t eller ej, FRISK. Jag känner inte ett dugg än så länge. Men det kommer väl nån gång var så säkra.

Nä ni det blev ett kort inlägg.... Barnen ska i säng och själv ska jag på massage om en halvtimme.

♥Ha det bäst flodhäst!♥

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Har mina misstankar antingen rör det dig annars så är det Kim