lördag 23 augusti 2008

Augustifest

Idag har jag och stortroll varit inne i stan och gått på marknaden. Vi gjorde en del fynd och det var packat med folk, så det var nog tur att det bara var han och jag. Tror inte jag hade stått ut att trängas med en barnvagn. Lilltroll fick vara med pappa idag, de åkte till Mogata för att hjälpa nån kompis där att klippa gräset.
Stortroll och jag gick till Dressman för att köpa jeans till pappa och på vägen dit träffade eller rättare sagt vi såg barnens storebror och hans mamma, men inte kunde hon hälsa utan hon bara slet tag i den stackars pojken och rusade vidare. Dålig stil tycker jag, man kan faktiskt säga hej man behöver ju inte stanna och prata om hon nu har såna problem med mig. Men för barnens skull kan man väl åtminstonde säga hej och var ett fördömme. Men men sån är hon.
Iaf så gick vi vidare till affären och där fick vi jättebra service måste jag säga. Hittade allt jag skulle tack vare de som jobbade där. Stora pluspoäng till Dressman inne i city!!!! Dit går jag gärna fler gånger. Efter det gick vi till HM och sen åkte vi hem för då var trollet helt slut. Och gissa vad??? Han var hur snäll som helst hela tiden och han lyckades hålla sig torr hela dagen. Det märktes att han njöt av att få vara med sin mamma en hel dag och få hela min uppmärksamhet. Min lilla myspojke........

Men nu är det dags för kvällsproceduren för barnen och det är min tur att ta den.

Ha en bra kväll!!

♥Puzz & kram♥

Inga kommentarer: