söndag 24 augusti 2008

Trött, trött och trött

Idag har har vi haft speedwayskola, vilket då innebär att man är ute i stort sett hela dagen. Idag har det dessutom varit ett helt otroligt fint väder, helt perfekt att köra speedway i, men jag är helt slut efter idag. Men så är det väl när man har roligt, för idag kan jag faktiskt säga att det var roligt. Barnen vi har nu tycker det är så kul att få komma och köra, man riktigt ser hut det lyser om dem när de är ute på banan. Det går inte att beskriva med ord hur man känner inombords när man ser det. Och inte bara att de har kul de är otroligt duktiga oxå, hoppas flera av de blir nått sen. Det vore nått, att man senare kan säga att han/hon har jag haft i min speedwayskola.
Våra två troll var oxå med idag, men de åker naturligtvis ingen speedway de är ju på tok för små för det. Men de brukar få vara med och springa lite utanför banan eller sitta och gräva i nån grushög. Lilla trollet somnade dessutom i vagnen och sov säkert en timme i allt oväsen. Hur hon nu kan göra det är och förblir en gåta. Stora trollet charmade några föräldrar samt flickvännen till han som hjälpte till idag med barnen. När det var dags att åka hem så hade jag nog stans skitigaste ungar iaf *fniss* men de har haft kul och det är ju huvudsaken. Men iaf vi åkte hem, sambon stannade kvar på möte och är där än, vet inte när han kommer hem men snart hoppas jag. Väl hemma så började jag att fixa lite mat och sen blev det duschen för alla oss tre och nu sover kidsen som små grisar. Och jag sitter här och ugglar, kollade just igenom tv-tablån och konstaterade att det inte finns ett dyfft att se nu ikväll. Så vad gör jag då?? Jo jag bloggar!!!!!
Men det känns som att det är dags att avsluta nu för ögonen vill knappt vara öppna. Och jag börjar stava tokigt nu.....
Imorgon börjar inskolningen och klumpen i min mage är fortfarande kvar, hoppas den försvinner imorgon.

Nä ni nu säger kroppen ifrån!!

Ha en bra kväll!!

♥Puzz & kram♥

Inga kommentarer: