onsdag 20 augusti 2008

Nu är jag så där dålig igen på att uppdatera......

Skit det var länge sen jag skrev nått......... Glömmer bort hela tiden vad det är jag ska skriva. Jag kanske skulle ta och skriva små lappar för att komma ihåg.

Ja ja vad är en bal på slottet..... Nästa vecka börjar trollen på dagis, för stora trollet är det kanske inget nytt eftersom han är hos dagmamma nu. Men för det lilla trollet är det ju helt nytt, hon har ju varit hemma med mig i snart 15 månader. Hoppas det kommer att gå bra för dem, är lite nervös faktiskt. Vi var och besökte dagiset förra veckan och då gick det jättebra. Så jag tror ju att det kommer att gå bra under inskolningen oxå, men man kan aldrig sluta att oroa sig knäpp som jag är.

Annars händer det inte så mycket hos oss för tillfället. Jag börjar jobba 1 september och jag fick världens bästa schema under september. Jag ska jobba raka veckor mellan 7 och 13.30 och inga helger. Lyxigt värre!!!! Synd bara att det är bara fyra veckor, sen börjar alla på det sina nya scheman och jag har inte en aning om hur jag kommer att jobba sen. Men jag hoppas ju så klart att det blir ett bra schema förståss.

Ja just det, vår tvättmaskin behagade att pajja förra veckan mitt under en tvättning!!! Så vi hade väldans mycket vatten på golvet ett tag. Men det var inte så svårt att åtgärda felet. Nödtömningsslangen hade hoppat dän så det var därför som det rann ut vatten på golvet. Mest orolig blev jag för golvet i det som ska bli badrum, för där är det än så länge bara betong..... Men det klarade sig som tur var.

Nä ni lilltrollet ligger nedanför mina fötter och tittar på mig med bedjande ögon..... Hon är lite trött så här dags på dagen och särskilt nu när hon är lite förkyld.... Ska väl ta och ta hand om trollungen.

Ha det bäst, flodhäst!

Inga kommentarer: