fredag 12 september 2008

6 år tillsammans

Ja idag är det 6 år sen som jag och min sambo var på vår första dejt. Vi brukar faktiskt försöka göra samma sak varje år denna dag och vi har lyckats fram till idag då sambon är i väg på speedway i Hagfors av alla ställen. Men men vi får väl hoppas att det går bra där uppe. Följer dramatiken här på nätet......... Tror att han kommer hem nån gång i natt men jag sover nog då som en klubbad säl för idag är jag nog tröttast av tröttast. Och kanske inte så konstigt när jag sov dåligt förra natten och igår kom jag i säng väldigt sent...... Idag har jag inte gjort så mycket på jobbet, vi hade planeringsdag för snart ska vi ju dra igång det nya. Spännande värre!!! Ska bli så kul att börja om från början nu fast det är en avd som jag varit på förut, men nu har vi ju nya medarbetare och några som kommit tillbaka.
Ja just det.... Idag grät jag när jag hade lämnat barnen på dagis i morse..... För min lilla kille blev så ledsen när jag gick att han bara grät och skrek och ville att jag skulle ta med honom. Han som aldrig har gjort nått sånt förut. då blev jag väldigt ledsen så när jag kom ut till bilen grät jag....... Skulle ha ringt till dagis när jag kom fram till jobbet men det hände så mycket just då så jag glömde det helt...... Men om det hade varit nåt så hade säkert dagis personalen ringt efter mig. När jag sedan kom och hämtade trollen så var han på mycket bättre humör och kramade mig hårt. När vi kom hem sa han att han hade ont i huvudet och hade haft det hela dagen...... Stackarn... talade om för honom att han måste säga till fröknarna så att de kan ringa efter mig. Han hade visst sagt till sa han men att de hade ingen medicin där....... Vet inte om jag ska tro på honom att han sagt till för jag hoppas ju att de ringer eller säger något när jag hämtar. Iaf så fick han Alvedon nu när han skulle lägga sig och han ligger och hostar till ibland så jag gissar på att han är på väg att bli förkyld. och inte så konstigt i så fall, lilltroll har ju nyss varit förkyld och det finns väl en hel del bacilusker på dagiset. Får se hur han mår imorgon. Min lilla snutt...... Lilla trollet hade inte sovit särskilt mycket idag så hon somnade redan vid halv sju och jag hoppas hon sover hela natten för det skulle jag behöva och hon med för dem delen.

Nä ni nu ska jag ta och fira 6-årsdagen framför tv:n om det nu finns nåt att se......

Tjingeling!

Inga kommentarer: