torsdag 11 september 2008

Kan man bromsa tiden?

Jag tycker att tiden går alldeles för fort just nu, men det är väl för att man har mindre tid hemma nu för tiden. Fast jag slutar i skaplig tid varje dag så känns det som att jag inte hinner det jag ska. Varför???? Jo för att jag är lat helt enkelt. Måste ta och rycka upp mig och ta tag i saker och ting igen. Men jag antar att det blir en aning bättre sen när jag går på mitt nya schema, då man har lite lediga dagar mitt i veckan. Har faktiskt några gånger då jag är ledig två dagar på raken mitt i veckan och då kan man ju fixa iordning här hemma ena dagen och hitta på nått kul med barnen den andra.

Nu till vår källare!!!!!! Där händer det grejer nu vill jag lova. Nu är det kaklat och klinklat i badrummet, dock ej fogat än men det sker imorgon. Nästa vecka får vi vatten indraget där och elen ska dras oxå. Fy f*n va skönt att det börjar bli klart nu. Äntligen!!!!! Jag ska försöka måla väggarna i hallen i helgen om jag får nån tid över för mig själv. Annars nu i helgen måste vi tvätta så att det är klart innan nästa vecka då vi kommer att vara utan vatten till och från. Tur att man jobbar och att barnen är på dagis då.
På söndag är det säsongens sista prova på speedway och jag har en hel del anmälningar så nu hoppas vi på vackert väder eller åtmonstonde uppehåll.

Nä ni nu börjar John Blund bli otålig här så det är väl bästa att slänga sig i duschen och sen krypa ner i sängen så att han kan kasta sitt sömngrus i mina ögon nån gång.

God natt allesammans!

Inga kommentarer: