söndag 1 februari 2009

Träningsvärk och badrumsmöbel

Idag har jag haft en jäkla träningsvärk i rygg och axlar efter massagen igår. Aj aj, men skönt var det iaf. (att få massage alltså). Men jag har trotsat träningsvärken och ist skruvat ihop en badrumsmöbel till toan här uppe. Det blir bra som bara den, bara vi får den på plats nån gång oxå. Vi har inte satt upp lampan än så man får passa på när det är ljust ute. Vi hade inte rätt kabel hemma så lampan får vänta till i veckan nån gång.

Just nu sitter jag och suktar efter kakorna vi köpte igår..... Ska nog ta och hämta dem så fort båda trollen somnat.... De är i säng men har inte somnat än. Det är det stora trollet som ligger och pratar lite för sig själv, men han somnar nog snart hoppas jag.

Imorgon är det dagis och jobb som gäller igen. Skönt att få komma ut igen.... Klättrar ju på väggarna när ungarna sjuka. Och jag ska klippa mig imorgon, det ska bli så himla skönt och bli av med min alldeles för långa lugg och kluvna toppar. Ska pasa på och få en tid så jag kan göra lite slingor i håret, för det här råttfärgare barret vill jag inte ha.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på hur det blir här huset men jag har lagt min kamera på ett sånt där bra ställe s inte barnen ska hitta den och så hittar jag inte själv. Aja jag hittar den väl nån gång tror jag vet vart jag har den men jag är för lat för att gå och titta just nu. Får göra det imorgon. Imorgon ja.... Måste jag ringa FK för det finns vissa saker jag måste fråga men jag gillar inte FK. Men men jag måste verkligen ringa dem annars blir jag utan ersättning för vab.

Nä ni nu tänkte jag surfa vidare och hämta kakor och mysa med sambon.

♥Natti natti♥

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Oj missat 2 inlägg... hoppsan
Du har ju faktiskt uppdaterat hihi