tisdag 29 juli 2008

Jag vann tävlingen!!!

Nu är barnens kusin här!!!!! En liten tjej född i morse, så jag vann den interna tävlingen här hemma. Jag hade sagt att på tisdag kommer bebben och sambon sa onsdagen, men tji fick han. *hi hi* Vi var och hälsade på en snabbis nu i kväll, men vi stannade inte så länge då de nyblivna föräldrarna var mycket trötta. Söt var hon iaf och vi hoppas de får komma hem snart. O gissa vad...... Jag kände inget bebissug alls!!!! Trodde först att jag skulle det när jag såg en bebis, men jag kände inget. Inte för att jag ska ha fler barn, men man kan ju känna ett sug ibland. Men jag orkar inte med fler barn och jag känner att jag vill ha tid och ork med de jag redan har. Oj nu lät det som jag hade 7 barn eller nåt. Men jag har bara två fast det känns ibland som man har 20.

Idag har det inte hänt så mycket mer än att kusinen föddes. En väninna kom förbi med sina två troll och hennes stora och min stora plaskade i poolen så mycket att de var blå om läpparna. Himla busungar!!
Imorgon åker jag och barnen in till stan och fikar med andra mammor och deras barn sen har vi lunchdejt med fadern i huset.

Blev ett kort inlägg då jag som vanligt har glömt bort mer än hälften av vad jag skulle ha skrivit.

Så nu hägrar duschen och sängen!!!!

Ha det bäst, flodhäst!

Inga kommentarer: