torsdag 24 juli 2008

Jag vet.......

Ja jag vet...... jag är urusel på att skriva här......... Tänker nästan varje dag på vad jag ska skriva, men när jag väl kommer till datorn så har det försvunnit ur huvudet. Så nu har jag erkänt det.

Här händer det inte speciellt mycket om dagarna, stortroll har semester från dagmamman nästa vecka oxå sen ska han dit igen men bra tre veckor. För sen börjar inskolningen på dagis för båda skruttarna. Sambon började jobba i måndags efter sin semester och själv börjar jag jobba 1 september. Ska bli så skönt att komma hemifrån och få prata med vuxna igen och inte bara prata om barn hela tiden. Även om man kanske gör det i början eftersom jag ska börja på en ny avdelning med nya medarbetare. Lite nervös är jag för att börja jobba igen...... Skit, jag har ju varit hemma i snart 4 år!!!!!! Har bara varit inne på jobbet och gästspelat några månader i taget 2005 och 2007. Ena gången så var sonen 6 månader och andra gången väntade jag dottern. Annars så har jag varit hemma från nov -04 till nu. Nog tjatat om det.

I måndas gick mitt mobilabonnemang ut hos telia och eftersom jag inte varit speciellt nöjd med vare sig abonnemang som mobil så passade jag på att byta operatör och köpte en ny mobil. Så nu är jag nöjd och glad igen.
Renoveringen i källaren har tyvärr avstannat lite av olika anledningar, men vi hoppas att kunna fortsätta snart igen,

Nu är det mellisdags här så det är väl bäst att göra nåt åt saken innan barnen river huset.......

Ha det bäst, flodhäst!

Inga kommentarer: