torsdag 5 februari 2009

En snabbis bara

Har precis ställt ifrån mig städgrejorna och sitter nu och äter glass direkt ur paktet. Mums
Idag har jag jobbat som vanligt, hämtat barnen och fixat till lite här hemma. Sambon är iväg ikväll igen men nu spelar han badminton, men borde nog komma hem vilken minut som helst nu såg jag.... Barnen har varit hur gosiga som helst idag och stortroll är ju bara för gullig mot sin syster. Förut när vi kom hem så gick jag in först och lämnade post mm, lilltroll fick sitta kvar en stund i bilen, vad säger stora trollet då om inte "Mamma, glöm inte MIN syster!" och när vi åt kvällsmat, ja då skulle han sitta bredvid sin syster för hon behövdes ju snytas ibland. Och det är ju han världsbäst på om an frågar stortroll. Haha de bra söta ibland. Men nu sover båda två sen ett par timmar tillbaka och själv har jag städat lite för imorgon kommer världens bästa AC hit med sina trollungar. Ser verkligen fram mot att träffa de igen, nu var det ett tag sen. Senare på em kommer våra män/sambos hit oxå och då ska vi äta kinamat. Mmm det ska bli gott. Och trevlig med för den delen.

Nä ni gott folk nu ska jag ta och äta upp den sista glassen och sen slänga mig i duschen för att sedan hoppa i säng.

Ja just det! Tack J för den fina utmärkelsen!

♥Natti natti♥

Inga kommentarer: