fredag 20 februari 2009

Feber

Ligger i 39 graders feber idag igen. Har haft feber sen i tisdagsnatt som har pendlat mellan 39 och 40 grader. Värst är nätterna, då kommer topparna på en så där 40 grader. Mår som en potta skit och barnen är skapligt pigga men är inte på dagis idag, då jag inte vill köra bil med denna feber. Sambon var tvungen att åka och jobba idag då det var hans fredag att jobba till 16.00. Skit oxå, men vad gör man. Funderade ett tag på att ringa efter hjälp med barnen så jag får sova och barnen får lite mat. Men det har gått ganska bra ändå, frukosten klarade vi utan några missöden och lunch hittade jag i frysen så den står på upptining i micron nu. Efter lunchen ska lilltroll sova en stund och stortroll får nog se en film eller nåt medans jag lägger mig och vilar i soffan.

Nä plingar det i köket.

Ha det bäst, flodhäst!