onsdag 25 februari 2009

Så där ja

Nu är vi skapligt friska hela bunten. Skönt skönt!! Bara jag då som måste hosta som f*n...... Men men imorgon ska jag trots hostandet och gå och jobba. Blir det för jäkligt kan man ju alltid gå hem igen. Men det ska inte behövas tycker jag.
Idag har jag varit hemma och kurerat mig och barnen har varit en heldag på dagis. De var så glada att få komma till dagis igen och nu håller vi tummar och tår att det inte ska bli mer sjukt. Och man kan få skriva om nåt annat än sjukdomar hit och sjukdomar dit. Blä jag kräks snart på det! Sambon har varit kvar en stund på jobbet idag för att fixa lite med sin bil, men kom nyss hem. Det hade visst gått sådär......
Skulle egentligen skriva mer men orkar inte. Gos med sambon lockar mer.

♥Natti natti♥

2 kommentarer:

Jeanette1981 sa...

utmaning hos mig

Jeanette1981 sa...

nU ÄR DU SÅ DÄR DÅLIG IGEN