fredag 6 februari 2009

Ingen lekdate idag

Nope ingen lekdate idag, magsjuka barn i Viken. Synd vi längtade massor, men vi får ta det en annan gång. Hoppas att de kryar på sig iaf. Kram på er!

Här hemma hände inte mycket idag. Barnen ville absolut inte gå ut idag fast det hade snöat som bara den under natten och på fm. Nä det gick inte för det fanns andra saker att göra sa det stora trollet. Så vi bakade en kladdkaka ist. Den smaskade vi på nu ikväll och den var så god. Men kladdkaka är ganska mäktigt så det blev en hel del över, men det får vi väl äta imorgon. Imorgon ja, ska jag jobba mellan 14-21 kul kul. Sen jobbar jag söndag morgon med och måndag morgon. Men sen är jag är jag ledig till torsdag och sen är jag ledig fre, lör och sön. Skönt

Ja just det jag hittade kameran idag så imorgon ska det fotas och dokumenteras vad som har hänt här i huset. Det ska bli kul, tittade på kort nu ikväll och det har som sagt hänt en hel del sen förra hösten och våren (höst -07 och vår -08). Sen upptäckte jag att vi har inte framkallat kort sen lilltroll var 9 månader...... Ooopps! Undrar hur många kort som ligger och skräpar i datorn?!?

Nä ni idag lider jag visst av tillfällig senildemens så jag kommer helt enkelt inte på vad jag skulle skriva mer. Så jag gör väl ett nytt försök imorgon eller på söndag.

♥Ha det bäst flodhäst♥

Inga kommentarer: