onsdag 18 februari 2009

Jag ska aldrig mer säga så......

Båda trollen och sambon har legat i influensa och själv har jag sluppit. Trodde jag ja!! Sa igår kväll att jag blir ju alltid sjuk när det går förkylningar och influensa, men den här gången verkade de som att jag skulle slippa. Vilket misstag jag gjorde!! Nu ligger jag själv i ashög feberm hostar och snorar som besatt. Men barnen är nu skapligt friska, ingen feber längre bara lite snor. Sambon låg oxå i feber idag. Kul kul när man har två troll som lever räv här hemma. Ja ja smällar man får ta, man väljer ju inte själv när man ska bli sjuk. Men det har gått skapligt bra iaf idag. Stortroll fattade att mamma & pappa inte mår så bra så han har varit rätt lugn ändå när vi har försökt sova. Då satt han och kollade på film och det lilla trollet sov middag. Just nu är de fullt ös, medvetslös och vi mår väl så där.

Nä ni nu ska jag ta och hämta mig en Ipren och lite dricka.

♥Ha det bäst, flodhäst♥

Inga kommentarer: