torsdag 19 juni 2008

Hihi

Måste bara berätta.....


Förut kom stortroll in och sa att det var bajs (skräp) på hans pool. Jaja svarade jag då det är ju inget konstigt med det den står ju ute så det blåser ju i allt möjligt då. Han nöjde sig med svaret, men när pappa kom hem sa han samma sak till honom och ville verkligen ha med honom till poolen för att visa. Pappa gick för att titta och ropade sedan på mig att det här måste jag se.
Gissa vad som låg i poolen? Jo en drunknad skata.!!!!!! Hur i hela friden hamnade den där???? Inte vet jag men jag hoppas det var skatan som sliter sönder våra soppåsar så fort vi ställer dem på trappen. Har aldrig haft det problemet förut förens nu i vår. Men men nu är skatan död om det nu var den. En kompis tog bild på hela spektaklet, ska fråga om han kan skicka den till mig. Det såg för roligt ut, har aldrig varit med om dess like.

Ja ja det var det om detta. Nu ska jag återgå till mitt.

Hej svejs!!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

JÓm jag inte är inne i morgon så grattis på födelsedagen