torsdag 26 juni 2008

Skåpet som Gud glömde




Idag fick jag ett städanfall då jag för en så där hundrade gången öppnat ett av våra köksskåp och fått innehållet över mig. Bilden nedanför visar hur det såg ut innan jag fick rycket.





Efter att ha släng x antal gamla burkar och annat krafs så blev det så här fint.




Nu känns det mycket bättre när man inte får allt över sig varje gång man öppnar skåpet. Får se hur länge det får vara så här välstädat......






Måste bara visa vilka snygga verktyg jag fick när jag fyllde år.





Är de inte snygga så säg.....

Tror faktiskt att jag får ha dem ifred för sambon, för han hatar rosa medans jag älskar rosa. Nu fattas bara en blommig skruvdragare.... Sen klarar jag mig fin fint.

Nä ni barna är på G i säng och själv ska jag åka till stan och handla lite inför helgen. Så slipper jag trängas med en massa folk imorgon och ha två barn med mig.

Ha det bäst, flodhäst!


Inga kommentarer: