måndag 30 juni 2008

Så var det ny vecka igen.....

I helgen har vi inte gjort nåt särskilt. Sambon låg magsjuk hela helgen så han var inte så värst pigg att hitta på nåt. I lördags var det GP det såg vi och vi slog vad om vem som skulle vinna. Jag gissade på att Jason Crump skulle komma etta, Greg Hancock tvåa och Nicki Pedersen trea och gissa hur det gick.... Jo i den ordningen som jag gissat blev det!!!!! Ha ha jag vann över min sambo igen!! Det tyckte jag var kul.
Sambon mår för övrigt mycket bättre nu och ska gå till jobbet imorgon. Hoppas bara att magen inte krånglar nåt mer. Vi får besök av vänner imorgon förmiddag och då ska vi planera lite inför vår gemensamma semester. Det ska bli jättekul att åka iväg lite.

Ja just det, nu har jag målat det som ska bli vardagsrum i källaren. Det var kul så nu ska jag måla hallen och trappen ner sen är nog mitt uppdrag slutfört. Vårt sovrum blev himla bra och det är sååååå skönt att ha ett sovrum igen.

Nä ni jag är för trött för att blogga mer i kväll.

God natt allesammans!

Inga kommentarer: