tisdag 24 juni 2008

Sjuka barn och vägmöte

Idag började stortroll med att säga "Mamma, jag mår illa" och så sprang han iväg till toa och kräktes som kalv. Ja jippie tänkte jag då, vi som har vägsamfällighetsmöte HÄR ikväll. Sen tittade jag ut och såg att vi kanske kunde sitta ute. Lilltösen kräktes ner sin säng TVÅ ggr igår kväll. Inte heller så värst kul, men det var ju bara att byta lakan båda gångerna och på henne.
Så idag har jag förutom att städa inför mötet, även tvättat en hel del. Men själv känner jag inget, men nu ska jag inte säga för mycket för jag kanske blir sjuk i natt det vet man aldrig. Sambon känner inget heller. Skönt!

Nu på kvällen har vi haft det roliga *not* mötet. Som tur var kunde vi sitta ute, men lite kallt blev det så de flesta gick hem rätt snart efter kaffet. Själv mötet gick väl bra, inget nytt.

Nu är det film på tv:n som jag gärna vill se.

Så gonatt och sov gott allesammans!
Kram Madde

Inga kommentarer: