onsdag 25 juni 2008

Peppar peppar

Jag känner fortfarande ingenting vilket är sååååå skönt. Visseligen brukar jag inte vara känslig för just magsjuka, utan jag brukar åka på alla sjukdomar i luftvägarna ist. Men nu har jag hållt mig frisk jättelänge. Peppar peppar!!!!!
Sambon kom hem tidigare idag för han kände sig dålig, men jag tror han håller på att bli förkyld för han känner inget i magen. Sonen fick vara hemma idag från dagmamman vilket inte var populärt hos herrn...... Men jag vill gärna ha honom hemma tills jag är säker på att det inte smittar. För hur kul är det om man får tillbaka skiten eller att de andra blir sjuka lagom till semestern. Jag sa att han får gå tillbaka på måndag igen då borde det vara borta.

Annars har det inte hänt så värst mycket idag, vi har tagit det lugnt mest hela tiden. Får se om vi hittar på nåt imorgon. Blev lite besviken på Hemglass idag, de ska komma varannan vecka och denna vecka var en sån. Men kom det nån glassbil?? Nä, sonen blev jättesur för jag hade lovat att vi skulle köpa glass idag och han hade valt ut de han ville ha. Men men antingen var det vi som missade glassbilen eller oxå kom den aldrig. Det mest troliga var att den aldrig var här för jag har suttit i vardagsrummet mest hela dagen och jag har baske mig inte hört nån glassbil. Blir så sur!!!!!

Svägerskan med man kom förbi en sväng förut med en film de har lånat, men de stannade inte så länge för kidsen skulle i säng och de hade grejer att göra hemma. Kul med spontanbesök, sånt gillar jag!

Nä ni nu börjar jag bli sugen på nåt att äta..... Vet inte vad men jag hittar väl alltid nåt.

Gonatt allesammans!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

Fan Maddiz 7 inlägg i juni rekord ;-P hihi