tisdag 17 juni 2008

Ja ja jag ska väl ta och uppdatera lite då......

Ja vad händer just nu.... Alldeles för mycket skulle jag säga. Vi håller ju på som bäst att renovera källaren nu. En av alla orsaker till att jag inte har uppdaterat.

Min lilla tjejja har blivit stor nu, hon fyllde 1 år den 2 juni vilket vi självklart har firat men i olika omgångar då alla inte kunde komma samtidigt. Min lilla pluttfia är inte så liten längre.

Sen har jag varit hos doktorn för bvc sköterskan misstänkte en depression, så var inte fallet vilket är oerhört skönt. Jag har som man brukar säga "gått in i väggen". Jag kanske gnäller nu och tycker synd om mig själv, men jag har varit hemma i snart 4 år antingen som sjukskriven eller föräldraledig. Innan jag blev sjukskriven jobbade jag 100% och hade ganska många järn i elden, så det var en STOR omställning för mig att inte få göra nånting sen hann jag inget när sonen kom. Sen har jag inte haft så värst mycket avlastning från sambons sida eller släkt eller nåt.
Gnäll gnäll, jag vet men så är det och det är så JAG känner det. Det kan ingen ta ifrån mig!

Men men nu är det bättre, sambon har insett att han inte kan vara borta så mycket och att han måste ta lilltjejjan ibland och inte bara stortrollet.

Nu till nåt mycket roligare! Vi har flyttat ner till källaren, vårt sovrum är såpass färdigt att vi kunde igår kunde flytta ner sängen. Gissa om det är skönt att ha ett sovrum igen. Nu är det bara lister och el kvar till rummet, ja just en dörr oxå. Sen är det helt klart.
Nu ska jag bara ta och måla hallen och det som ska bli tv-rum. Ska bli så himla skönt när det är helt klart.

Nä ni gott folk är jag så trött att jag ska ta mig en dusch och hoppas ner i sängen.

Ha det bra!

Inga kommentarer: