lördag 21 juni 2008

Så blev man ett år äldre idag då

Midsommarafton spenderade vi i Mogata, mycket trevligt var det. Barnen var med men dem såg vi inte mycket av...... De lekte så det stod härliga till med de andra barnen som var där. Stortroll fattade tycke för min väninnas yngsta så em kompade mest hela dagen. Min lilla gullunge hittade en sandlåda som hon inte kunde slita sig från.
Tipspromenad var det oxå och gissa vem som vann................... Jo JAG!!!!!!! Jag som sa hela tiden att det var så svåra frågor och att jag inte var allmänbildad ska nog hålla tyst nästa gång. Kul var det iaf! Jag slog tom min sambo som annars kan allt. Haha där fick han...

Och idag fyller jag ju år då...... Inte mycket att prata om.
Mina päron, mormor, syster med son, svärfar med särbo och svägerska med man och barn var här en stund. Jag fick många fina paket bla en väska med verktyg som är rosa så dem får jag nog ha ifred hoppas jag. En ny näsplopp (jättefin), hårband, handväska (supersöt), en miniros, två filmer, en fotoram, prydnadsaker och en heldag med min syster på stan utan barn. Så jag har haft en bra dag idag med.

Just nu ligger min älskling och tittar på den där j-a fotbollen, jag själv är inte så värst förtjust i fotboll. Jag roar mig med att sitta vid datorn...... Men jag ska väl ta och lägga mig snart börjar bli rätt trött faktiskt. Var uppe i natt med lilltösen som inte kunde sova, händer inte så ofta längre vilket är skönt, men det händer. Hoppas hon får sova i natt utan att magen stör henne. O sen hoppas jag att stortroll inte vaknar och gråter. Han drömmer mardrömmar ibland.

Nä ni klockan är mer än nio och jag är trött så jag ser sängar överallt.

Godnatt allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin blog! Upptäckte precis när jag var inne på din facebook sida att du också har en blog, och en fin sådan också! Nu ska jag kolla runt lite mer i den.

Grattis i efterskott också! Kram Sara