måndag 23 juni 2008

Ny vecka

Ny vecka och nya utmaningar. Sitter här och förbereder för det stora vägmötet imorgon, som i år ska hållas hemma hos oss. Kul kul, men det är ju ingen annan som erbjuder sig. Men nästa år slipper jag. Haha!! Hoppas vädret blir bra imorgon så vi kan sitta ute.

Sambon är iväg en sväng med sonen, men förhoppningsvis är de på väg hem snart så att sonen kan lägga sig i skaplig tid. När man talar om trollen så står dem i farstun, nu kom älsklingarna hem.
Sonen är på väg i säng nu med lite hjälp av sin pappa. Själv är jag tung i huvudet precis som om det skulle bli åskväder igen. Jisses vad det åskade inatt!! Men barna som som små grisar, medans vi låg i källaren och lyssnade på ovädret. Ganska mysigt faktiskt.

Lilltösen hon sover för länge sen. Hon har blivit så himla go på sista tiden, förut gav mig en stor stor puss. Det tyckte mamma om! Sen vill hon kramas mest hela tiden oxå jättemysigt och det märks att hon börjar förstå en hel del. Nu kan man säga till när nåt blir fel och verkar förstå. Men samtidigt har hon ett hiskeligt humör! Undrar vem hon fick det ifrån, för jag har mitt kvar.

Ja ja nog svammlat för ikväll. Åter till arbetet!

Kram på er!

1 kommentar:

Jeanette1981 sa...

undra sa flundran om gäddan är en fisk